Re: jaka karta sieciowa ???

Autor: MySZ (msztol_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 18 Jul 2001 - 13:50:20 MET DST

"adaś" <adm_at_go2.pl> wrote in message news:9j1vkg$4nn$1_at_news.tpi.pl...
> jak to jest z małymi sieciami ?? chcę połączyć 5-6 kompów
> czy chcąc pograć w sieci ma sens kupowanie kart 10/100 i huba, czy starczy
> na koncentryku, a może kombo (ale to wtedy 10Mb/s)

u nas mamy ponad 30 osob, wiekzosc na koncentryku (+ bridge'e oczywiscie, bo
za duze odleglosci)skretke jak pomontowalismy, to huby nam sie fajczyly przy
kazdej mniejszej burzy, poza tym strasznie nam sie przewod sypal. na bnc'ku
smiga wszystko az milo.

> jak wygląda montaż tych końcówek ?

bnc? zaledwie moment.. jak zalozysz dwie, to nastepne beda ci zajmowac do 3
minut kazda.... na pewno nie w eicej

> czy można na krótki odcinek użyć kabla antenowego?

nie radze - calkiem inny przewod. juz lepie kupic tego bnc.. :)

    MySZ