Re: geforce256 geforce 2mx

Autor: Test (testuser_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 18 Jul 2001 - 13:26:11 MET DST

Sorry, ze troche dlugie.
Mialem u mnie GF2MX. Kumpel kupil plyte ECS i GF256, ktory na tej plycie
zachowuje sie dosc ciekawie (moze na innych tez ?) Mianowicie po instalacji
sterow (dowolna wersja) wszystko dziala zupelnie normalnie do momentu
wylaczenia kompa (nie restart tylko calkowite wylaczenie). Po wlaczeniu
system (sprawdzilem na 98/ME) od nowa wykrywa karte i chce aktualizowac
stery. Sytuacja byla niedopuszczalna, wiec wzialem tego GF256 od niego i
wsadzilem do mojego Abita BF6 - pelny sukces w/w. problemy wogole nie
wystepuja, a testujac jego predkosc przy okazji stwierdzam, ze pod DirectX
chodzi nieco wolniek od 2MX ale za to w OpenGL jest szybszy. Wiec zostawilem
go sobie zamieniajac sie z kumplem na moj 2MX. To byl GF256 na SDRamach wiec
mysle, ze na DDRach bedzie chulal az milo.

--
Test