Re: Kamera Philips ToUcam Pro - gdzie?

Autor: Rotary (rotary123_at_box43.pl)
Data: Wed 18 Jul 2001 - 13:00:03 MET DST

> To pewnie masz VestaPro Scan. ToUcam Pro, zgodnie z tabelką danych,
> oferuje 60 fps i stopklatkę o rozdzielczości 1280x960, czyli o rząd
> wielkości lepiej od Vesty.

Kupiłem kiedyś tę kamerkę w komputroniku poznań www.komputronik.pl
Owszem parametry ma wysróbowane ale jakoś nie jestem z niej zadwolony.
Kupiłem to dawno ok. 8-10 miechów temu, i od pół roku nie uzywałem więc
niektóre rzeczy mogę trochęprzekręcić ale

Ta stop klatka o której piszesz to obraz interpolowany faktycznie to chyba
było 640x480 no może 800x600. A po ustawiemniu 60 fps mocno spadała
rozdzielczość i obraz był bradzo ciemny pomimo niezłego oswietlenia w
pomieszczeniu. Przyzwoiciew dało się nagrywać tak gdzieś prz 320-200(około)
i 25 fps. Dodatkowo to może faktycznie służyć tylko jako kamera internetowa
. Próbowałem zrobić tym zdjęcie ale z powodu braku zoomu musiałem mocno
odsunąć kamerę od obiektu żeby się cały zmiescił na zdjeci itd..
Ogólnie fajna zabawka ale szybko się nudzi .

Rotary