Re: "K6 i problemy"

Autor: Robert P. (loreena_at_obywatel.pl)
Data: Wed 18 Jul 2001 - 12:35:50 MET DST

mialem dlugo K62 300, teraz mam K6 III 450 i mysle, ze nie jest to wina
procesora. Predzej pamiec lub moze karta graficzna. Sprobujcie zainstalowac
goly Windows nawet bez sterow do zadnego sprzetu i wlozyc pozyczone od kogos
kostki pamieci. Jesli bedzie OK powoli instalujcie stery do poszczegolnych
urzadzen i sprawdzajcie , czy nadal jest OK. To troche zabawy, ale
poskutkuje.

Robert P.