Re: Chlodzenie procka a element Peltier'a.

Autor: Darek (darek7c_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 18 Jul 2001 - 12:00:33 MET DST

Sebastian.Sobieraj_at_natned.com.pl wrote:

> Kiedys cos takiego mialem na K62-300 , zasililem to na 5V zamiast na 12V i
> co .... Zmrozilo mi procka , wykroplila sie woda i pssss.... po wszystkim
> :-((((((

heh, szkoda ze nie probowales na Athlonie (>900) bo odnosze wrazenie
ze by rozmrozil niejedna lodowke ! ;)) Mam podwojny wentylator a i tak
temperatura nie schodzi ponizej 75C.
To co napisales jest interesujace, nie spodziewalem sie ze az tak wyraznie
widac efekt.

> NIE NALEZY STOSOWAC SAMEJ PLYTKI PELTIREA !!!!
> Potrzebne sa specjalne uklady regulujace zalaczanie ogniwa na krotki czas -
> takie ustrojstwa mozna kupic przez internet ale te ceny ..... :-((((( (ew.

tak, cena jest niewaska ( 100zl ) lecz jesli potrafi tak skutecznie chlodzic
to z Athlona 900 mozna zrobic 1100 i skorzystac na roznicy cenowej prockow

dzieki za info
chyba jednak sproboje

pozdro