Re: dwa problemy z win98

Autor: Justyna Biała (nell_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 18 Jul 2001 - 11:03:06 MET DST

On Tue, 17 Jul 2001 20:11:48 +0200, ein <trefl_at_interecho.com> wrote:
> po pierwsze podaj rodzaj sprzetu jaki posiadasz
>
> po drugie i trzecie uruchom scandisk...test gruntowny
> i ............defragmentatora
>
> po czwarte jezeli masz bardzo wiele poinstalowanych prog. to reinstalacja
> bo problemy rozumiem?) niewiele daje... pomaga czysta nowa instalka.....

po pierwsze, sorki, ze tak późno
kłopoty z siecia...
to była zupełnie nowa instalacja, po formatowaniu partycji.
nie miałam bardzo wiele poinstalowanych programów, ale i tak zrobiłam wszystko
po wyczyszczeniu miejsca - od nowa.
spróbuję dziś ze scandiskiem i defragmentatorem, jeśli wpadnę na to, gdzie go
szukać
i jeśli się windows raczy uruchomić

no i po pierwsze (ostatnie?) :) sprzęt:

AMD K6 333MHz