IE i defaultowe fonty (rozmiar)

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM)
Data: Wed 18 Jul 2001 - 05:00:24 MET DST

mam problem , prosze sie nie smiac -
przegladalem sobie forum tacticalops i KOT wlazl mi na bioorko -
chciala sie kocina polozyc i sie uwalila na klawiszach ... cos
zamieszaly te klawisze bo od tego momentu (10 minut temu) defaultowa
wielkosc fontow w IE jest 2-3x wieksza niz normalnie
tz strony WWW na ktorych wielkosc fontow nie jest zdefiniowana nie
mieszcza mi sie na ekranie bo litery maja po 1cm wysokosci (monitor
17') :(((
HELP co sie stalo ??

ps to nie dowcip niestety :)

--