Re: @@ Co sadzicie o HIS G-Force 256 @@

Autor: Cyberfox (cyberpro_at_go2.pl)
Data: Wed 18 Jul 2001 - 06:15:03 MET DST

Anahim wrote:

> Panowie co sądzici o HIS G-Force 256 na Sdramach jest bardzo tania ok200zł
> , więc zastanamiam się czy jej nie kupić , moze ktoś z was posiada cos
> takiego i jest cos w stanie o niej napisac ciekawego.
>
> pozdrawiam
>
> zapraszam wkrotce na www.ExtremePC.cz.com.pl

po pierwsze regula firmy HIS jest to ze ciezko wogole ja dostac
po drugie dozucaja zawsze dwa razy wieksze komponenty niz inne firmy
np.wiatraczek na chipa.
po trzecie zawsze mieli o wiele lepsze wyniki w testach niz inni
producenci, dziwne ze nie ma ich nigdzie opisywanych lub sa bardzo rzadko
po czwarte szczerze powiem ze mialem i HIS'a Savage'a i HIS'a Gforce 256 i
teraz mam HIS'a Geforce 2MX (zamienilem go z Winfastem) i nie narzekam,
idelanie nadaje sie do podkrecania :)