Re: Flatron 995FT

Autor: Pawel Szymanski (pawel_at_nospam-szymanski.pl)
Data: Tue 17 Jul 2001 - 18:30:27 MET DST

In article <9j150q$jch$1_at_news.tpi.pl>, Raffa wrote:

>Użytkownik Pawel Szymanski <pawel_at_nospam-szymanski.pl> w wiadomości do grup
>dyskusyjnych napisał:slrn9l7l0g.jpb.pawel_at_w.waw.pl...

>no to zastanów się jak ci odpowiada monitor który nadaje się do użytku po 30
>minutach ????
on nadaje sie od razu. te znieksztalcenie to obustronne zwezenie obrazu o
jakies 2-3 mm.
czyli rzecz kompletnie bez znaczenia.

>a......... jak masz ustawione wyłaczanie monitora po jakimś czasie to
>jeszcze lepiej !!!!
nie mam:) jak juz raz wlacze monitor to dluuuuuuugo go nie wylaczam.

>i pytanko jak odpalasz coś w innych rozdzielczościach ??? np. graczy zmiana
>pulpitu
>to czy też dochodzi do wcześniej ustawionych parametrów 30 min. ???? bo
>jeśli tak to :-) rzeczywiście normalka ale chyba dla ruskich RUBIN'ów

nie bardzo rozumiem. bo z tego co zauwazylem na innych monitorach
zawsze przy zmianie rozdzeilczosci np. pulpitu obraz nie jest
'dopasowany'

>pozdrawiam i nie dwaj sobie kitu wcisnąć !

ok. w takim razie jeszcze podraze temat. dzieki.

Ever

--
Pawel Szymanski
pawel_at_szymanski.pl