Re: Zalozenie katalogu - smieszne ale jest problem

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 16 Jul 2001 - 23:34:25 MET DST

Nikon wrote:

> Pewnie jest taki sam problem co z załozeniem katalogu ( gdziekolwiek )
> z nazwa lpt1 lub com1

Nie do końca, bo mowa była o katalogu, a nie o urządzeniach...
Wiem, że kiedyś założyłem katalog LPT1, nawet nie DiskEdit'em, ale
tylko DiskEdit'em udało mi się go usunąć ;-)

Daję 90%, że nie zniknął, tylko sie przeniósł do tego katalogu ;-)

Normalka...
Każdy katalog, plik, nazwa dysku to wpis w 'Directory', a w tym 'Directory'
nie mogą się pojawić dwie takie same nazwy ;-(
Przykład: nazwij dysk np. "WINDOWS" - wtedy nie będzie możliwe utworzenie
katalogu "WINDOWS" w głównym katalogu ('RootDirectory') ;-(

Zależy pod jaki OS...

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|