Transfer z dysku

Autor: jurek_os_at_priv.onet.pl
Data: Tue 17 Jul 2001 - 23:10:19 MET DST

 Czy moze mi ktos pomoc rozwiazac problem transferu z dysku podczas
odtwarzania filmu avi.
Przy uzyciu programu testujacego transfer wynosi okolo 8 mb/s co
powinno wystarczyc do plynnego odtworzenia filmu jednak podczas
odtwarzania co kilka minut obraz zatrzymuje sie a dysk wydaje dzwieki
jakby w tym momencie zaladowywal kolejna czesc filmu.
Dysk jest po defragmentacji.
Zalezy mi na tym aby transfer byl caly czas rowny poniewaz chcialbym
 zgrac film na kasete video.