Eizo - prosze o porade....

Autor: Mis' (mis_at_hustons.homechoice.co.uk)
Data: Tue 17 Jul 2001 - 21:57:59 MET DST

Eizo model Flexscan T67S (20") mam mozliwosc kupienia tego za cene bardzo
sredniej 17".... co radzicie, model juz nie produkowany, uzywany.... nie
wiem... tym bardziej ze po podlaczeniu go do komputera (bez zadnych zmian w
ustawieniach zarowno w komputerze jak i w monitorze) obraz byl bardzo
ciemny.... nie wiem czy to tylko wymaga regulacji albo sterow do tego
monitora czy juz monitor do d***..... mialem za malo czasu zeby sie z nim
pobawic....
Prosze o jakies rady, jutro bede mial troche wiecej czasu zeby wszytko
posprawdzac.... wiec zalezy mi troche na szybkich odpowiedziach...
i drugie pytanko: co sadzicie o Sony E400? jest to druga opcja - monitor
regenerowany przez Sony, 3 lata gwarancji u mnie, wlasciwie jak nowy, cena
65% wieksza niz Eizo..... i nie musze sie spieszyc....
nie ukrywam ze nizsza cena i wiekszy ekran ciagna mnie w strone Eizo ale....

i na koniec jakie programiki polecacie do testow monitora (najlepiej od razu
z linkami) zebym mogl dyskietke zabrac ze soba i sprawdzic co sie da w
miejscu kupna.... slyszalem o tescie Nokii, ale nic konkretnego o tym nie
wiem.... na co powinienem szczegolnie zwrocic uwage?

z gorki wielkie dzieki

Pozdrowki

--
Mis'