Re: rolka w drukarce HP?????

Autor: Chris (z_chris_at_wp.pl)
Data: Tue 17 Jul 2001 - 19:19:41 MET DST

Witam

Wymiana rolki w drukarce tylko w ostatecznosci!
Ja mam stara drukarke HP510, ktora dziala juz 10 lat prawie bez zarzutu. Ale
podobny problem z podawaniem papieru wystapil rowniez u mnie.
Natychmiast pomoglo, kiedy przetarlem rolki gumowe wacikiem nasaczonym
zmywaczem do paznokci (czysci i zmiekcza gume). ALE BARDZO OSTROZNIE Z
OBUDOWA I PLASTIKIEM (ZMYWACZ MOZE ZNISZCZYC POWIERZCHNIE!!!)
Powinno pomoc.

Krzysiek