Re: Abit VH6 II - proszę o opinie.

Autor: HBEY (hbey_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 17 Jul 2001 - 20:31:15 MET DST

problemów z oczekiwaną szybkością?

Jeżeli użyjesz taśmę dostarczoną z płytą to hula aż miło mam 30 GB Samsunga
ATA 100

> ATA100?

Nie posiadam więc się nie wypowiem

Na dzień dobry ściągnij serwis packa do chipsetu VIA a po za tym miałem
tylko problem z modemem od Zoltrixa ale zamieniłem na sprzętowy i problem
znikł