dwa problemy z win98

Autor: Justyna Biała (nell_at_skrzynka.pl)
Data: Tue 17 Jul 2001 - 19:00:46 MET DST

W czasie uruchamiania systemu Windows 98 na moim komputerze trwa bardzo długo
przeglądanie dysku (że to dysk jest w robocie, slychać gołym uchem).
Kiedyś słyszałam coś o sprawdzaniu spójności dysku przy instalacji.
Ale u mnie coś analogicznego dokonuje się przy każdym starcie systemu.
Wydluża to czas uruchomienia ogromnie - do 1-2 min.
W jaki sposób mogę to naprawić badź jaką opcję zastosować podczas instalacji,
aby tego potem nie bylo?

Drugi problem to to, że po ostatniej reinstalacji windows potrafi zawiesić się,
zanim się w pełni uruchomi.
Czasem uruchamia się tylko po to, aby przy zwyczajnym kopiowaniu plików
zamrozić się na dobre.
Mam system instalowany z tej samej płyty wielokrotnie już od kilku miesięcy.
Do tej pory takiego rodzaju problemów z nim nie było.
Wczoraj postanowiłam reinstalować wszystko i w efekcie czasami włączenie
systemu polega na dwu-trzykrotnym resetowaniu.
Co robić?

Justyna Biała