pomoc w konfiguracji pc i win98

Autor: Katanka (szpotocb_at_wsi.edu.pl)
Data: Tue 17 Jul 2001 - 18:40:45 MET DST

Witam serdecznie.

Od jakiegos czasu czytam w roznych postach porady aby raczej nie kupowac
coraz mocniejszego sprzetu a raczej zajac sie odpowiednia konfiguracja tego
co sie posiada. Moj konputerek to:

Blyta Abit AS6 (udma100)
Celeron 800_at_900
Gainward MX2 400 @ 260/260 MHz (przy pomocy NvMax)
Hdd 20GB Seagate UDMA100
LG 8x/4x/32x
256 MB Ram w 1 kosci

Od jakiegos czasu uzywalem komputra tylko do programow (PS, Corel, Flash) i
wszystko mi fajnie dzialao. Od czasu kiedy bylem zmuszony oddac swoaj
PlayStation2 do serwisu zaczolem tez grac na komputerku i stwierdzilem ze
niby mocny konfig wcale nie zapewnia mi plynnosci w grach (a uzywam tylko
trybow 640x480 przy 16 bitach).

A pytanie moje tyczy sie tego jak skonfigurowac komputer by wydusic z niego
maksa. Za co sie zabrac w szczegolnosci. Bardzo prosze o obszerne wypowiedzi
i porady na tematy: swapa, krecenia karty grafiki, ustawien biosu,
optymalizaci programowej pamieci, keszowania dyskow, ustawien w panelu
sterowania, odpowiednich detonatorow itp... itd ...

Nie znam sie na sprzecie od tej strony bo do tej pory nie gralem wiele na pc
(toznaczy gralem ale jak byly gry typu Dune2 i UFO)
Teraz sie wiele zmienilo, a ja nie do konca sie w tym odnalazlem

Prosze w miare mozliwosci o wyczerpujace posty. Jeśli ktos zna odpowiedz na
chocby jedna czynnosc przyspieszajaca prace systemu w grach to tez jestem
bardzo chetny do jej wysluchania. Odwdzieczyc sie moge muzyka w postaci
plytki z mp3. Mam kolekcje okolo 600 albumów (wszystko sciagniete z
internetu przy pomocy napstera).

Katanka
www.playstation2.of.pl
szpotocb_at_wsi.edu.pl