>> CDR Audio - Copy Problem <<

Autor: Wojciech Rębowski (john_doe_at_poczta.arena.pl)
Data: Tue 17 Jul 2001 - 16:17:26 MET DST

Hej!

Mam problem. W skopiowanych płytach CD-Audio słyszę przeskoki. Do kopiowania
używam 'CDR win'a' i kopiuję 'płyta-dysk-płyta'. Czytnikiem jest DVD LG 8
Speed, a nagrywarkę mam TAEC'a 8 Speed. Co może być problemem? Nagrywarka ma
pół roku, nagrałem dotychczas ok. 250 płytek, nie używam żadnych innych
programów podczas odczytu z płyty i nagrywania. Na pewno nie włączały się
żadne wygaszacze itp. Dodam jeszcze, że skoki mam na kilku płytach, z regóły
po 8, 9 Track'u. CDR Win po zakończeniu kopiowania wyświetla komunikat
'Burnproces done sucesfly'.

Bardzo proszę o odpowiedź bo jestem bezradny i nie wiem co mam robić.

Dzięki

W.R.