Re: MSI K7T Turbo-R LE i 686B bug?

Autor: Jacoj (jacoj_at_poczta.fm)
Data: Tue 17 Jul 2001 - 15:49:15 MET DST

"Radosław Popławski" <radekp_at_alpha.net.pl> wrote in message
[...]
> Poproś kogoś kto zna angielski, żeby Ci przetłumaczył, co sam
> zacytowałeś. Wówczas zorientujesz się, że to nie ma nic wspólnego z
> Twoim problemem.

No coż, wypada mi jedynie serdecznie Ci współczuć tej trudności
w zrozumieniu słowa pisanego w języku polskim jak i angielskim.
A ponieważ nie mam zamiaru więcej tracić czasu na jałowe dyskusje
z Tobą (nie napisałeś nic mądrego ani pożytecznego) więc: PLONK(m)!

--
Jacoj - Jacek Jakubowski  [ e-mail: jacoj_at_poczta.fm ]
Zasada Hornera - doświadczenie jest wprost-proporcjonalne