Re: NAV ?...

Autor: Feromon (feromon_at_interia.pl)
Data: Tue 17 Jul 2001 - 13:59:37 MET DST

Użytkownik "miro" <miro77_at_wb.onet.pl> napisał w wiadomości
> Hej ! Czy ktoś może dać mi jakieś namiary - skąd brać regularnie update do
> Norton AntyWirusa ?...

Wchodzisz na http://pliki.onet.pl/ wpisujesz nazwe bazy np 0710i32.exe
(miesiac,dzien,i32.exe)
i sposrod wyszukanych adresow wybierasz droga prob i bledow albo pingujesz
eftep najblizszy
Twemu sercu. Dla mnie jest to ftp.in.pl .
Wada w porownaniu z LiveUpdate jest sciaganie za kazdym razem 2,6MB.
A nie masz kumpla ze stalym laczem i nagrywarka? ;))) (ew dwie dyskietki
starcza)

Pozdrawiam
Feromon