Jaki proc do ASUSa P3BF?

Autor: Tom (tslom_at_ely.pg.gda.pl)
Data: Tue 17 Jul 2001 - 13:52:41 MET DST

Witam!

Czy ktos moglby mi udzielic odpowiedzi na pytanie
jaki obecnie "najmocniejszy" procek mozna uruchomic
na ww. plytce? Wiem ze Cel850 bez problemow.
Jesli chodzi o PIII to slyszalem ze tylko te na 100MHz
szynie, 133MHz odpada. A do tego jeszcze na stronie
ASUSa pisza cos o biosie 1007, podczas gdy najnowszy
jaki mozna sciagnac to 1006. Przy 100MHz PIII raczej
odpada - ekonomicznie nieoplacalny w porownaniu z
Celeronem. A moze jednak cos sie da z tym zrobic?

Pozdrawiam

Tomek