Pytanie- chaslo w laptopie

Autor: Maciej Parysek (sp3xps_at_priv.onet.pl)
Data: Tue 17 Jul 2001 - 13:43:04 MET DST

Znajomy przyniusl mi swojego laptopa w ktorym zapomnial chasla.
Probowalem juz wyjac baterie od biosu i odczekalem 24 g oraz probowalem zgad
nac to chaslo niestety nic nie pomaga w compaqu bo laptop jest tej firmy mow
ili ze to jest juz do wyrzucenia komputer ale nie chce mi sie w to wierzyc.
Wiec postanowilem do was napisac prosze o jakakolwiek pomoc odnosnie tego pr
oblemu na adres sp3xps_at_friko5.onet.pl
Z gory dziekuje.