Re: czerwone X w Wordzie zamiast rysunkow

Autor: adadur_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 17 Jul 2001 - 13:05:04 MET DST

> Użytkownik "Przemysław Barcikowski" <bpbartek_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Czy mozna

Zdarza się to najczęściej na slabym sprzęcie - za wolny do wymagań jakie mu
stawiasz. Raczej nie można ich przywrócić ale koleś z dwa trzy lata temu pomogł
w takim przypadku - nie pamiętam co tam zrobił. Najgorsze jest to że plik
zajmuje tyle pamięci co z widocznymi obrazkami. Dopiero po zapisaniu pod inną
nazwą zmniejsza swoją objętość o wykrzaczone pbrazki. Rada: długo nie
popracujesz w takich warunkach, najlepiej zapisuj obrazki oddzielnie a w
tekscie zaznacz miejsca ich wklejenia potem poskładaj to na innym sprzęcie.
adadur