gdzie BIOS dla TNT2-M64 ?

Autor: Piotr Kaminski (piotrk_at_ectorun.pl)
Data: Tue 17 Jul 2001 - 13:09:45 MET DST

Witam,

czy istnieje coś takiego, jak referencyjny BIOS do kart nVIDIA?
Mam w swoim komputerze TNT2-M64 sprzedawaną przez OPTIMUSa. Próżno by szukać
na tej karcie nazwy producenta....

kiedyś miałem kartę i740 i - choć była to karta SHUTTLE'a - można było
spokojnie wgrać najnowszy BIOS prosto od intela i było OK.

Czyli jeszcze raz - czy można znaleźć taki BIOS, i gdzie w ogóle szukać
informacji o BIOSach do nVidii (kiedyś widziałem taką stronę, ale nie mam
adresu....)

pozdr.
Piotr