Re: Duron 750@800 i dym w windowsach

Autor: Piotr Traczykowski (ptracz_at_ippt.gov.pl)
Data: Tue 17 Jul 2001 - 11:43:29 MET DST

Użytkownik "Tomek T. Neas" <neas..post.p1> napisał w wiadomości
> Jakby chodził to by się nie wieszał. Nie rozumiesz?
Nie, nie rozumiem, bo KT133A to nie jest "BX klepany" ale chipset ktory ma
wsparcie dla 133MHz i jako taki zapewnia AGPx4 na 66MHz magistrali wiec
podnosznie napiecia odpada (w tym oczywiscie przypadku) - wyjasnij mi moze
"guru" dlaczego chodzi bez problemow na 866 ?? Zgodnie z twoja teoria
powinien sie wieszac i zadac jeszcze wiecej napiecia. Sorry za moze troche
obrazliwy ton odpowiedzi ale moje podkrecanie zaczelo sie od dx4/133 a nie
jak wiekszosci ludzi tutaj od celerona 300a, poza tym troche o pradach i
napieciach wiem (a i co nieco o krzemie ;-))

Piotr Traczykowski