Asus V3400 TV OUT/IN

Autor: Rafał Steć (rstec_at_citroen.pl)
Data: Tue 17 Jul 2001 - 09:39:06 MET DST

Witam
Nabyłem karte Asus V3400 z TV OUT/IN. Mój system to Win Me. Mam sterowniki
do karty, które dedykowane sa pod 95/98. Karta na nich rusza, ale nie
ruszaja TV OUT/IN. Z internetu ściagnąłem programik TV Control (pod 95,98,Me
,2000), który uruchamia wyjście TV. Brak mi jeszcze softu do uruchomienia IN
pod Win Me. Na sterach pod 95,98 mogę tylko ogladać obraz . Próba zapisu
obrazu do pliku kończy się komunikatem błędu sterownika. Jeśli ktoś jest w
posiadaniu takiego oprgramowania lub wie skąd je ściągnąć bardzo proszę o
informacje lub przesłanie mi na priva.

Pozdrawiam

Rafał