Re: pl-comp-pecet@newsgate.pl <pl-comp-pecet@newsgate.pl>

Autor: . : : Krzysztof : : . (krionix_at_poland.com)
Data: Tue 17 Jul 2001 - 09:41:43 MET DST

Użytkownik "Mirek P" <mirek13_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Jak w temacie, nie zauważyłem że miałem nadcięty przewód od myszy i
zrobiło
> sie zwarcie i tylko poczułem swąd i mysz i klawiatura przestały działać.
> Także teraz działa mi tylko mysz podłaczona na com-a.
> Co robić ? może da sie to jakoś naprawić ?
> Proszę o porady . Aha Płyta ABIT VH6-II

1) nie ma tematu :)))
2) dzieki za pytanie TG (ta grupa) :)))
3) Na płycie powinien byc bezpiecznik (zółty zwykle, lub innego koloru -
taki maly element w poblizu zlacz ps - SMD), czy cos o nim jest napisane w
instrukcji ? jesli nie to emailnij do supportu abit i sie dowiedz.

jak jest - to albo jest on polimerowy (sam sie naprawic powinien) lub jest
1razowy - wymini ci go jakis elektronik :)

jesli go nie bylo to masz :((
podlacz klawiature USB do złacz USB i masz kalwisze i myszke :)