Re: Titan M5AB

Autor: CIAho (ciahol_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 17 Jul 2001 - 09:09:16 MET DST

"Alti" <alti_at_garbomania.com.pl> se napisał(a)
> No tak ale Toms Hardware jak robil testy wiatrakow
> na Athlonie 1.0GHz to pisali ze 45 to przecietny wynik
> (nawiasem mowiac to tyle maja na M5AB) i to
> jest powodem mojego niepokoju.

Wszystko zależy od wielu czynników - zaczynając
od właściwego umocowania coolera (pasta itp.)
skończywszy na rodzaju obudowy, ilości sprzętu
wewnątrz, ułożeniu przewodów, ustawieniu
samego komputera w pomieszczeniu itp.
Ja np. wystarczyło, że upiąłem inaczej przewody
i przesunąłem napęd do innej kieszeni,
a temperatura zmieniła się o 3 st. :)

Zacznij od wyczyszczenia styku rdzeń-radiator,
nałożenia cieniutkiej warstwy pasty, ponownego
zamocowania radiatora itd.

pozdry
Ciah:o)