Ponownie - potyczki z Sound Blaster

Autor: jacksmith_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 17 Jul 2001 - 07:53:09 MET DST

Cześć

Mam dość dziwny problem ( jak wszyscy którzy tu piszą ;-) )

Otóż, po wymianie płyty, procka i grafki, prawie całkowicie zdechł mi dźwięk,
tzn. CDA oraz wav odtwarza dobrze, ale coś co jest skompresowane, to niestety
du.. ( nie ma mowy o żadnym mp3, DivX a nawet nie mogę sobie pograć w Setlers4
ani w Moorhoohn2 ).

Moja konfiguracja: ASUS CUBX, CPU-933MHz, ATI RADEON DDR32 MB, SB 128 PCI.
Przekładałem kartę w inne sloty, zainstalowałem nowsze sterowniki, formatowałem
dysk i instalowałem od nowa, zainstalowałem W98SE, później W2000 i dup..

Będąc już w skrajnej rozpaczy, pożyczyłem od kolegi SB64 AWE ISA ( wszystkie
instalki od nowa ) i też mi TRZESZCZY
aaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrgggggggggghhhhhhhhh.....................!!!!!!!!!!!!!
( chociaż muszę powiedzieć, że, subiektywnie oczywiście, SB 64 AWE ładniej
odtwarza wav i cda - dziwne nie ?? ).

Przeglądając archiwum grupy, mając jednocześnie na uwadze moje działania -
dochodzę do wniosku, że:
- albo muszę coś pozmieniać w biosie ( tylko co ?? )
- albo wymienić kartę grafiki ( to jest całkiem inna historia - powiem tylko
tyle - znakomita większość gier ruszyła dopiero na majowych betach sterowników)

- ALBO POPROSTU WYPIERDZ..... TEN ZŁOM PRZE OKNO

Przepraszam że krzyczę i proszę o pomoc - Jack

ps.
Po ponownym przeglądnięciu, archiwum, stwierdzam, iż coraz częściej ludzie mają
kłopoty z SzumBlasterami - i co najdziwniejsze, najczęściej są to osoby, które
kupiły płyty z tym podrabianym RAID. Może powrócić do starego sprawdzonego PIII
450 na P3BF, a może sprzedać ten wynalazek, który mam i kupić i815. Co Wy na
to ??