Przedluzacz kabla USB

Autor: mi$iek (misiekpm_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 16 Jul 2001 - 22:47:05 MET DST

Witam

Mam problem z przedluzaczem kabla USB, kupilem sobie wreszcie cos
takiego zeby skner podlaczyc, bo ten orginalny jest strasznie krotki i
co sie okazuje, ze jak podlaczam skaner za jego pomoca to skaner nie
dziala. Czytalem juz kiedys ze sa problemy z takimi przedluzaczami, czy
to jest wina tego ze np. ten kabelek jest uszkodzony, czy mam probowac
go wymienic, czy ten typ juz tak ma i nie bedzie to dzialac chocby nie
wiem co.

--
Pozdrawiam