Re: Athlon: Wymiana wentylatora

Autor: Alti (alti_at_garbomania.com.pl)
Data: Mon 16 Jul 2001 - 22:03:11 MET DST

> Co do spalenia to niektóre plyty tak jak moja maja czujnik i gdy
wentylator
> przestaje pracowac lub procesor przekroczy 60 C komputer sie wylancza.
> ECS K7VZA

U mnie athlon 1.1GHz chodzi na MSI K7T Turbo i w biosie ustawilem zeby przy
75 C sie wylaczal. Producent (AMD) twierdzi ze wszystko jest ok do 90 czy 95
C. Wdaje mi sie to rozwiazaniem dajacym uzytkownikowi najwiksze poczucie
bezpieczenstwa. Moze sie wiatrak skopac a mnie i tak to nie nie szarpnie po
kieszeni (nowa proca) bo sie nic nie spali.
Pozdrawiam
Wojtek