Goracy (62*C) Athlon 1,2 na MSI K7Master

Autor: kpiotr_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 16 Jul 2001 - 21:26:00 MET DST

Witam.
Na mojej plycie MSI K7Master na AMD760 temperatura Athlona 1,2 (266MHz) nie
spada ponizej 60*C !!! Na poprzednio testowanej plycie MSI ale na VIA KT266 Pro
temperatura z tym samym prockiem i wiatrakiem nie przekraczala 45*C. Na obecnej
plycie (K7Master) ustawilem juz recznie napiecie w biosie na minimum t.j. 1,65V
ale dalej temperatura nie spada. Czy ktos z Was mial juz podobne doswiadczenia
bo nie wiem czy jest to jakas wada tej konkretnej plyty czy tez taka jest
specyfika pracy chipsetu AMD760, bo jesli to drugie to ja wysiadam i wracam do
VIA. Oczywiscie wiatrak jest odpowiedni i zastosowana jest odpowiednia pasta
silikonowa, ktore to elementy jak juz wspomnialem zupelnie wystarczaly przy VIA.
Napiszcie co sadzicie na ten temat.
Pozdrawiam
PIT_R