Re: co znaczy "Power Loss Recovery"

Autor: . : : Krzysztof : : . (krionix_at_poland.com)
Data: Mon 16 Jul 2001 - 20:18:14 MET DST

Użytkownik "DooMiniK" <bachus20_at_poczta.wp.pl> napisał w wiadomości

> Hieh - mam płyta która to chyba obsługuje (Abit BE6-II). Czy wystarczy
> wyprowadzić na zewnątrz komputera jakiś przycisk ? (obudowa ma tylko
> przyciski POWER i RESET ...).

zwykly monostabilny ( taki jak dzwonek do drzwi ma - zwierjacy pod
naciskiem)
przycisk to zworek na plycie. Jak sytem am wsio ok poinstalowane to bedzie
dzialac

> Może jest jakaś możliwość takiego zaprogramowania funkcji przycisku POWER,
> aby w czasie pracy komputera działał jako ten STR ?

tak da sie - popatrz w BIOS i panel smarowania ;) [ w w2k cos takiego jest
ale nie chce mi sie szukac :) ]

> (dzięki temu bym miał więcej czasu dla paprotki ...).

jasne ;) zawsze 10sek wiecej czasu szybciej sie laduje he he

--
sygnaturka i moj podpis - krzysiek