Re: wentylator w zasilaczu

Autor: DooMiniK (bachus20_at_poczta.wp.pl)
Data: Mon 16 Jul 2001 - 14:50:49 MET DST

Użytkownik "Pjotr" <pjotr_at_poland.com> napisał w wiadomości news:9iped3$1rd$2_at_news.tpi.pl...
> Witam
> Aby wyciszyc kompa rozkrecilem swoj zasilacz, "odkurzylem", naoliwilem
> wentylek i rzeczywiscie komp chodzi naprawde ciszej. Jedna rzecz mnie
> zainteresowala: wentl jest tak ustawiony, ze powietrze wylatuje na zewnatrz
> zasilacza (wskazuje to nawet strzalka "Air flow"). Co prawda, powietrze
> pewnie odbija sie od "kratek" i plynie do wewnatrz, ale czy nie powinno byc
> tak, zeby powietrze wlatywalo z zewnatrz do wewnatrz zasilacza (strzalka
> "air flow" zwrocona do srodka) i "pelna para" chlodzilo
> znajdujace sie w nim elementy?
* jest dobrze (powinno wyciągać powietrze - inaczej gdzie by się podziewało to ciepłe)
* najlepiej wymusić obieg - z przodu obudowy na 99% masz miejsce na went. systemowy
_zasysający_ powietrze ....).
* co do kratki - jest takie narzędzie, jak piła do metalu (a raczej sam brzeszczot ...)
 Jak nie chce Ci się cackać - to od biedy 'gumówka' też sięgnie :->>

(ja kiedyś nawet z przecinakiem do metalu walczyłem - obudowa OPTIMUSa i zaspawane
blachy w miejscach na urządzenia z przodu obudowy ...)

--
DooMiniK (bachus)
bachus_at_irc.pl