Re: 7200rpm kontra 5400rpm

Autor: krzyss (q_at_kill.pl)
Data: Mon 16 Jul 2001 - 17:55:38 MET DST

>Laikom możesz to wciskać, to ich problem i Twój, gdy ktoś bardziej
>obeznany z tematem zacznie wyprowadzać ich z błędu.

Na szczescie wiekszosc ludzi z ktorymi wspolpracuje mnie popiera :))

>EOT, bo widzę, że trafiłem na uparciucha, który nie potrafi publicznie
>przyznać się do błędu.

Do bledu ? blad jest w naszym sprzeczaniu sie bo na dzien dobry powinnismy
wziac dwa identyczne dyski rozniace sie tylko i wylaczenie predkoscia
obrotow i je przetestowac.

>Nawet gdyby w ogóle miał jej nie wykorzystać?

Wykorzysta wykorzysta nawet nie bedzie wiedzial kiedy :)

>Nie kompromituj się (jeszcze bardziej niż już to zrobiłeś).

Qrde albo cos przegapilem albo nie wiem w ktorym momecie sie
skompromitowalem :)

mimo wszystko pozdrawiam serdecznie :)

krzyss vel Qkill