win2k z be6II - problem

Autor: orange3d (orange3d_at_o2.pl)
Data: Mon 16 Jul 2001 - 12:04:03 MET DST

witam
mam problem ze stabilnym dzialaniem windows 2000 (oraz nastepcy win xp).
podczas pracy w windows 2000 (lub xp) bardzo czesto pojawia sie blue screen
z duza iloscia cyferek i literek ale najwazniejsza (chyba) informacja jest
ze "error memory dump 0x000000000F" (lub podobne cyferki). czasmai ten
screen pojawia sie przy zamykaniu windows. natomiast podczas pracy w win98
wszytsko jest w absolutnym porzadku i nic takiego nie wystepuje.

mam abita be6 II i czy moze trzeba pogrzebac cos w biosie zeby tak sie nie
krzaczyl? jak najlepiej ustawic te wszytskie bios i inne cacheowania itp
itd? ale jak pod 98 jest ok to pod 2k tez powinno byc ok? ja mam nadzieje ze
to cos z ustawieniami biosie.

</khax>