pqmagic -problem

Autor: Michal (lendo_at_go2.pl)
Data: Sun 15 Jul 2001 - 19:49:21 MET DST

mam problem - wczasie konwersji partycji (primary) z fat na fat32 (Pqmagic
6) cos sie sknocilo i teraz nie wiem jak odzyskac dane.
w Mandraku8 widac ta partycje jako Partition Magic recovery partition - czy
mozna cos z tym zrobic.
(wiem ze dane sa bo w windzie za pomoca dema Disk Commandera udalo mi sie
wylistowac pliki na tej partycji ale demo nie pozwala odzyskiwac)
czy znacie moze metode/program aby odzyskac dane?