Re: Alez jestem kretynem

Autor: Grendel (grendel_at_go2.pl)
Data: Sun 15 Jul 2001 - 18:30:17 MET DST

On Fri, 13 Jul 2001 09:13:54 +0200, Grzest <mycha1_at_friko2.onet.pl>
wrote:

>Może moje pytanie wyda Ci się kpinš, lecz powiedz mi mimo wszystko cóż
>znaczy PLONK?

PLONK to odgłos spadania jakiegoś delikwenta - np. do killfile'a (albo
do klopa ;-)

PLONK WARNING - ostrzeżenie, iż dalsze postępowanie delikwenta skończy
się jego wylądowaniem w killfile'u.

Jeśli kogoś dziwi moje zachowanie (killowanie każdego
niemerytorycznego zachowania na grupie) musi zrozumieć, że
synchronizuję 10 grup newsowych - część z nich o dużej
"przepustowości", a na dokładkę jeszcze ciągnę fajną grupę dyskusyjną
"mailową" - w ciągu pierwszego roku opublikowano na jej łamach ponad
6200 maili.

Jeśli ok. 10% newsowych publikacji to jakieś spamy, albo wywnętrznia w
stylu powyższego, oznacza to, że muszę dziennie przetworzyć circa
kilkadziesiąt sztuk takiego śmiecia. Po kilku dniach takiej zabawy
zaczynają puszczać nerwy i każdy kolejny wygłup traktowany jest
drastycznie ( -> killfile), zaś łamanie prawa i brutalny spam ląduje
na abuse serwera z którego przywędrował.

Może się czepiam, ale ja po prostu pamiętam tę grupę (a i cały polski
usenet) jakim był parę lat temu. Grupa ta np. była nasycona
niesamowicie wszelkiej maści adminami i sysopami. Poziom dyskusji
bywał niesamowicie wysoki. Teraz bywa różnie, a wątki takie jak ten
wcale nie poprawiają wizerunku grupy.

Tyle z mojej strony EOT (End Of Topic)

Jeśli jeszcze masz jakieś pytania - zapraszam na priv (tzn. napisz na
mój adres a-mailowy, a nie na grupę ;-) nie będziemy innych wkurzać
(naczelna zasada usenetu!)

Grendel