Out of memory

Autor: Porto (gofi_at_skrzynka.pl)
Data: Sun 15 Jul 2001 - 17:54:37 MET DST

Po zmianie kompa na AMD gdy otworze pare aplikacji np kilka okien IE,
program do newsów i poczty itp. to komp odpowiada mi komunikatem
zawartym w tytule. Wszystko oczywiście zwisa dopóki nie zamkne paru
programów. Teraz mam 128 ramu i ten problem występuje bardzo często
zwykle gdy siedze w necie. Poprzedno miałem celka i 32 ramu i tego nie
było. Co jest przyczyną, może jakieś uastawienie w biosie.

Konfig:
MSI K7T
DURON 800
128 RAM