Re: Pentium III vs AMD Athlon

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl)
Data: Sun 15 Jul 2001 - 16:20:32 MET DST

Witold Wilk wrote:

> taaa... czyli nie widzisz roznicy miedzy 60Hz na monitorze i 100Hz'ami?
> I envy You, bo mnie na 85Hz szczypia...

Wiesz, że się kiedyś zdziwiłem jak sobie posiedziałem przy 19",
1280x1024, 60Hz i nie szczypały? Monitorek był Silicon Graphics, może to
miało coś do rzeczy, może dłuższy czas poświaty luminoforu był, może
bardziej powtarzalna trajektoria plamki ... nie wiem. Wiem tylko, że
jeszcze na żadnym pecetowym monitorku przy 60 Hz nie widziałem takiego
miłego obrazu.

> ludzkie oko nie widzi roznicy po 50-60 fpsach raczj, a moze nawet i
> wiecej fpsow potrzeba... 90?

Potrzeba dużo, bo jak wejdziesz we mgłę, a naprzeciwko staną jacyś
pacjenci i będą strzelać dymiącymi i ognistymi przedmiotami to fajnie by
było gdyby wtedy nie było mniej niż 25 FPS :)

--
Pozdrówka,
        Artur Gawryszczak