problem z dyskiem twardym

Autor: Mariusz Maśliński (ivan17_at_wp.pl)
Data: Sun 15 Jul 2001 - 15:36:14 MET DST

Witam.
 Zamontowalem w komputerze dysk twardy Seagate ST340823A i ustawilem go jako
slave (pierwszy dysk ustawiony jako master to Samsung SV2044D) Po wlaczeniu
komputera BIOS ( AMI Bios do plyty glownej MS-6117 w wersji 2.0), mi go nie
wykrywa, tzn. usiluje go wykryc ale sie zawiesza. Reczne wpisanie parametrow
dysku tez nic nie daje (komputer zawiesi sie wtedy na tabelce przy
uruchamianiu komputera. Domyslam sie ze dysk jest zbyt nowy i temu BIOS go
nie wykrywa, ale dlaczego sie przy tym zawiesza, sprawdzalem u kolegi - dysk
dziala prawidlowo. Uaktualnienie BIOSu odpada, gdyz ten ktory znalazlem w
internecie jest prawdopodobnie najnowszy. Co mam robic ? Bardzo prosze o
pomoc.

Pozdrawiam.

--
Mariusz Maslinski