Re: RAID-150GB

Autor: PeJot (pjsoft_at_poland.com)
Data: Sun 15 Jul 2001 - 09:05:08 MET DST

Użytkownik marikaz <marikaz_at_dr.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:yVU37.10531> > Czy próbował ktoś połączyć do HPT lub
Promise dwa

> A czy moglbys podac powod, dla ktorego mialo by to byc akurat niewidoczne?

Nie napisałem że chodzi o raid-zero.
Ciekawi mnie ta granica 128GB dla pojedynczych dysków IDE
, no i właśnie czy bios kontrolera sobie z tym poradzi ?
Nie mam teraz możliwości sprawdzić, maks widziałem
stripping 2x40.

PeJot