Re: [serwer] sanki 3,5" > 5,25"

Autor: Grzegorz 'Elmer' Sprzęczka (devnull_at_polinfo.pl)
Data: Sun 15 Jul 2001 - 01:21:42 MET DST

". : : Krzysztof : : ." wrote:

> tys

Zwykle sanki, to nie wiertarka udarowa tylko dysk.

> sa takie sanki - kup takie z wentyaltorami - taki dysk musi sie grzac,
> kupisz na przyklad www.kliknij-teraz.prv.pl - szukaj.

Wentylator jest zbedny, u mnie ultrastar 10krpm grzeje sie tak samo jak
deskstary 7200rpm.
W W-wie sanki kosztuja ~10pln.

Pozdrawiam

--
"Gdy wypowiadamy sie, niewiele mowimy na poruszany temat i glownie
ujawniamy stan naszego umyslu" - Timothy Leary