Re: AMD + nieskladaki

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Sat 14 Jul 2001 - 19:46:00 MET DST

Niejaki(a) Wojciech Giersz <chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> w
grupie pl.comp.pecet doznal olsnienia i napisal:

> To po co by robili, jesli nikt by o tym nie wiedzial?

boja sie przyznac? ;)

> Tyle, ze akurat na tym polu Intel jest drozszy i szybszy.

To byla metafora, aluzja, czy jak to sie tam zwie ;)

> Tak jak
> wspominalem wczesniej -- Xeon i niedlugo Tualatin... ;)

nigdy niz nie wiadomo co sie wydarzy jutro :)

ech... ja tak sobie chbya nastepny komputer to dual qpie :) za jakies 5
lat, to sie oblooka co bedzie ciekawego (patrzymy, a tutaj cyrix
wyjechal z jakims ultra cpu, bijacym wszystko co intela i amd ;))) ).

> Iii tam, odpalilem w pracy serwer na no-name'owym VXie, garsci pamieci z
> polki, P100 i dwoch dyskach SCSI w mirroringu, dziala na tym Netware z
> 50-cioma userami i uptime juz bedzie ze 190 dni. :)

e tam.... moj windows mial uptime od konca roq szkolnego - 23 czerwca,
do dzisiaj, bo pojechalem kupic sobie 256mb ramu i musialem go zabrac ze
soba... az szokda mi go bylo wylaczac ;) a ze ja robie rozne odwaly na
tym komputerze, korzystam z niego na szczytach po prostu, to bestia
przezyla wiele atakow masowym pingiem (a potem oddalem... ;> ).

i ty mi tu mow, ze co za idiota sklada serwer na pc-chipsie, a sam
uzywasz noname'ow ;p

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|___________txt by: Tim - Fallout2 Dev. (Interplay)______________|