Re: dysk taki, siaki, owaki...

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Sat 14 Jul 2001 - 19:58:42 MET DST

Niejaki(a) GLide <glyder_at_priv3.onet.pl> w grupie pl.comp.pecet doznal
olsnienia i napisal:

> W samej rzeczy 7200rpm jak sie patrzy. Szybki, moglby byc odrobinke
> cichszy. Mam i polecam. Temperatura zupelnie przyzwoita.

ja sie jednka jakos zardziej zastanawiam nad fujitsu 5400, tylko go
nigdzie znalezc nie idzie :(

> A czysy dostepow itp to chyba mozesz sprawdzic na stronie producenta?

statralem sie, jednka po 5 probach otwarcia quantum.com mi sie
odechcialo ;> nawet html nie dolecial... :(

> IMHO jesli dysk ma byc do serwera to Quantum mozna polecic ze wzglednu
> na niezawodnosc i dobre parametry pracy.

jak rowniez fujitsu... i tu jest pies pogrzebany. wzialbym tego q z 4k
rpm, tylko, ze chodzi mi o czasy dostepu - fuji 5400rpm bylby
odpowiedni, ze wzgledu na wielkosc / cena / wydajnosc / wytrzymalosc :)

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|__________txt by: Nick - Fallout2 Dev. (Interplay)______________|