Re: Win98Se i 512MB Ram?

Autor: DooMiniK (bachus20_at_poczta.wp.pl)
Data: Sat 14 Jul 2001 - 17:37:11 MET DST

Użytkownik ". : : Krzysztof : : ." <krionix_at_poland.com> napisał w wiadomości news:9iorb1$r01$1_at_news.tpi.pl...
> tak pisze, radoslaw Sokol tez to robi(ł)
Właśnie widzę, że prześcigasz się z p. Radosłaem Sokołem ...
Wystarczy, że On co pewnien czas upomni ...
Ty to robisz upierdliwie często - siejąc jeszcze większe zamieszanie ...

> a ja bede - wiecej smieci ten kto cytuje caly post + sygnaturki itp
Wiem

> co do podpisu nie jest on kluczowy, naglowki - przy ilosci postow ktore
> produkuje sie moga trafic.
I mają się trafiać nagłówki ... podpisy też (chociaż ksywa ...).

> czy moge zadawac tu pytanka nt roslin doniczkowych ? tu tyle madrych glow...
Możemy porozmawiać o paprotkach - te rośliny wprost uwielbiają
sąsiedztwo komputerów a szczególnie monitorów i drukarek laserowych ...
Moja paprotka odżywa dzięki przestawieniu jej w okolice sprzętu komputerowego.
W czasie instalowania oprogramowania, ściagania plików dbam o nią - odrywam
suche listki, przycinam, mówię do niej - ona czasem do mnie też (ale to ok. 3 w nocy
i przy większym wspomaganiu ...).
Ogólnie zielenina to fantastyncza rzecz - sczególnie z sosem Vinegree - a co do sosu (...)

--
DooMiniK (bachus)
bachus_at_irc.pl