Partition Magic

Autor: Robert Kuczmera (robuskuc_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 14 Jul 2001 - 07:47:42 MET DST

Cze!
Ostatnio zakupilem nowe "bebechy" do mojego kompa. Tzn. wymienilem plyte
glowna (na ABIT BX133-RAID) i procesor na CELERON 800MHz. Zainstalowalem
ponownie system (Win98SE) i wszystko dziala wspaniale z drobnymi
wyjatkami. Przestal poprawnie dzialac program do partycjonowania
dyaskow Partition Magic - po prostu zawiesza sie. Nie dziala rowniez
poprawnie funkcja IDE HDD Autodetect w BIOS'ie. Wyczytalem w instrukcji
plyty glownej, ze tak sie moze dziac gdy do plyty podlaczone sa dyski juz
raz sformatowane na innym sprzecie i ze nie trzeba sie tym przejmowac
dopoki wszystko dziala poprawnie. W przeciwnym przypadku mozna recznie
wprowadzic parametry dyskow w BIOSI'ie. Probowalem to zrobic ale wtedy
system wogole nie widzi zadnych dyskow. Trzeba wiec ustawienia pozostawic
na AUTO i mimo ze BIOS nie wyswietla poprawnie parametrow dysku
(cylindry, glowice, pojemnosc...) to jednak system startuje bez
najmniejszych problemow. Dlaczego tak sie dzieje? Czy moze to miec jakis
zwiazek z wieszajacym sie Partition Magic'iem. Wiem, ze moj opis problemu
jest niescisly, ale moze jednak ktos spotkal sie z podobnym zachowaniem
kompa.

--
pozdrawiam,
Robert Kuczmera