Re: ja usun±æ komunikat ...

Autor: Pszczelarz (pszczelarz_at_interia.pl)
Data: Fri 13 Jul 2001 - 23:38:25 MET DST

> ale proponuje reinstalke windy

Nie podejmowa³bym od razu takich "drastycznych" kroków :-)

1.
odpal regedit.exe i przeszukaj rejestr pod k±tem nazwy tego pliku
jesli co¶ znajdzie usuñ klucz*

2.
przeszukaj pliki .ini pod k±tem nazwy tego pliku
je¶li co¶ znajdzie usun wpis*

metody troszkê "na chama" ale mo¿e pozbêdziesz siê uci±¿liwego komunikatu
:-)

*-wcze¶niej zrób backup