Re: pomozcie

Autor: roxela (roxela_at_go2.pl)
Data: Fri 13 Jul 2001 - 23:08:32 MET DST

"Cantor" <cantor_at_go2.pl> napisał(a) w wiadomości

Witam

> 1.Czy ktos ma jakieś informacje na temat kart tv (tunerów).

Mam, używam, jestem b. zadowolony. No teraz już trochę mniej , bo
przestali nadawać C+ z nadajników naziemnych. Obraz spoko, bez
przekłamań, radio- git ( ale nie jestem audiofilem ), pilot w ręku
bardzo pomaga. Tunery nie muszą mieć super sprzętu. Karta graf. też nie
ma znaczenia, ważne żeby obsługiwała tryb Overlay. Do dekodowania C+
potrzebny proc < 300

> 2. nagrac na dyskietke.

Chyba ciężko będzie, bo to waży jakieś 2.5 MB
http://www.softzone.prv.pl