Re: ktore 4in1 ?

Autor: Grzech (grzech2000_at_poland.com)
Data: Fri 13 Jul 2001 - 21:20:05 MET DST

Użytkownik "krzyss" <q_at_kill.pl> napisał w wiadomości

> 4in1 4.32 sa naprawde dopracowane...

sam jestem ciekaw, może jakiś hardcore'owy kolega się wypowie na ten temat,
ale gdzieś, (chyba na www.icrontic.com) widziałem informację, że modyfikacja
4in1 pod kątem błędu 686b zaczęła się od ver 4.30. modyfikacja ta polegała
m. in. na bardziej konserwatywnych timingsach szyn. że np. via w pełni
realizowała specyfikację PCI a producenci kart nie do końca, (creative), w
związku z tym, żeby zwiększyć kompatybilność zdecydowano się na poluzowanie
rygorów. ostatni pack bez tych rzekomych manipulacji to 4.29, który
osobiście mam do tej pory. (abit kt7)
grzech