Re: Bledy w pamieci RAM

Autor: Tomek (tomekwilk_at_coolnet.pl)
Data: Fri 13 Jul 2001 - 21:04:23 MET DST

Użytkownik ebrom <ebrom_at_polo.po.opole.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9imck9$8g3$1_at_news.tpi.pl...
> "Error
> wiec
>
> u mnie jest to samo,
> 2 x 256 MB - NU pokazuje bledy
> a gdy wsadze kazda kosc z osobna NU dziala bez bledow :-)
>
> juz sie nie przejmuje NU...
>
> ---
> Romek "ebrom"
> Opolskie Hanysy 2000 Team
> Opolska Strona Rowerowa
> http://www.rower.po.opole.pl

Mam dokladnie taka sama sytuacje tyle ze u mnie przy 2 x 256Mb
caly system sie wiesza i dziwnie zachowuje, przy niektorych programach
NAntiVirus wyswietla komunukat: low memory ;a jak wloze jedna kosc to
wszystko jest ok
Tomek